Zásady zpracování osobních údajů

Ochrana osobních údajů

Osobní údaje, které zákazníci e-shopu vyplňují, potřebuje naše společnost pro přijetí objednávky a zajištění dodání objednaného zboží nebo služby. Jde o právní titul splnění smlouvy v souladu v článkem 6.1. b) Nařízení GDPR a vztahuje se na dobu plnění objednávky.

Po dodání zboží nebo služby jsme povinni tyto údaje uchovat z titulu právní povinnosti po dobu záruční lhůty pro vyřízení případné reklamace dle § 620 zákona č. 89/2012 Sb.

Vystavené daňové doklady musíme z titulu právní povinnosti uchovávat 10 let podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, § 35 a 35a. Po ukončení této lhůty budou vymazány.

Vaši e-mailovou adresu využijeme na zasílání obchodních sdělení, které se týkají obdobného zboží nebo služeb, které jste zakoupili. Jejich zasílání budete moci kdykoli ukončit pomocí kliknutí na odkaz uvedený v emailu. Jde o jednání na základě oprávněného zájmu, které je plně v souladu se zákonem 480/2004 Sb. a čl. 6.1 f) nařízení GDPR.

Máte právo na výpis, opravu, výmaz, předání v převoditelném formátu, omezení, odvolání souhlasu, podání námitky a stížnost na dozorový úřad.

Detailní informace o zpracování osobních údajů naleznete
https://www.acra.cz/zasady-zpracovani-osobnich-udaju

Na základě Nařízení EU 2016/679 (dále jen GDPR) vám sdělujeme informace o zpracování osobních údajů zákazníků, ke kterému dochází v souvislosti s naší obchodní činností.

1. Kontaktní údaje

Správcem osobních údajů je Acra s.r.o. , Brodská 161, 51301, Semily IČ 64254330, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové, oddíl C. , vložka 8257 


Kontaktní údaje na osobu odpovědnou za ochranu osobních údajů jsou: obchod@acra.cz, tel.: +420-481 622 000

2. Tabulka zpracování osobních údajů

Název zpracování

Vyřizování objednávek, Zajištění fakturace, Zasílání obchodních sdělení, Telefonická komunikace k vyřízení objednávek a ověřování spokojenosti,
Zákaznické soutěže a ankety, Heureka - Ověřeno zákazníky, Slevový kupón

Účel zpracování

Zajištění dodání zboží z objednávky a případné reklamace, Evidence faktur, Informování zákazníků o novinkách, Doplňující informace k vyřízení objednávky a ověření spokojenosti zákazníka, Průzkum trhu, Zjišťování spokojenosti zákazníků, Podpora prodeje

Kategorie osobních údajů

Kontaktní a fakturační údaje, Fakturační údaje, E-mailová adresa, Telefonní číslo, Dle dotazníku, Dotazník na Heureka, E-mailová adresa

Právní titul

Plnění smlouvy, Právní povinnost ze zákona o DPH, Oprávněný zájem, Oprávněný zájem, Souhlas, Oprávněný zájem, Souhlas

Doba uložení

Do konce reklamační lhůty, 10 let, Do podání námitky -kliknutí na „Odhlásit se“, Do konce reklamační lhůty, Do odvolání souhlasu, Podle podmínek portálu Heureka, Do odvolání souhlasu

Další příjemci

Přepravní služby – Geis, Toptrans, GLS, DHL, DPD - , nejsou, nejsou, nejsou, Heureka, nejsou

3. Vysvětlení k tabulce a zpracováním

Právní tituly - jsou zákonná odůvodnění zpracování a jsou definovány v nařízení GDPR, článcích 6 a 9.

Doba uložení - znamená, po jakou dobu jsme oprávněni nebo povinni vaše údaje zpracovávat a mít je uloženy.

Další příjemci – zde uvádíme, jakým dalším příjemcům údaje předáváme. Pokud je uvedeno „Nejsou“, pak to znamená, že je nikomu nepředáváme.

Údaje získáváme pouze přímo od zákazníků, nemáme jiný zdroj údajů.

Nemáme v úmyslu vaše osobní údaje předávat mimo EU nebo nějaké mezinárodní organizaci.

V případech, kdy je zpracování založeno na právním titulu „Uzavření nebo plnění smlouvy“, potřebujeme vaše osobní údaje pro uzavření smlouvy a její následné plnění, bez nich není možné smlouvu uzavřít.

V případech, kdy je zpracování založeno na právním titulu „Právní povinnost“, potřebujeme vaše osobní údaje zpracovávat na základě zákonných požadavků do dobu stanovenou daným zákonem a po tuto dobu toto zpracování nesmíme omezit ani vymazat.

Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze za účely uvedenými v tabulce.

4. Popis práv subjektů údajů

Jako subjekt údajů (fyzická osoba, o níž jsou údaje zpracovávány) máte k vašim osobním údajům tato práva:

Požadovat výpis:

Jedná se o výpis údajů, které o vás vedeme, tzv. právo na přístup.
Výpis provedeme ve formátu podle našich možností. Nemáte právo požadovat výpis ve vámi stanoveném formátu.
Výjimkou kdy nesmíme výpis provést, jsou případy, týkající se dokumentů, jejichž zveřejněním by byla ohrožena práva a svobody jiných osob. Jedná se o osobní údaje dalších osob, ochranu obchodního tajemství, duševního vlastnictví apod.

Požadovat opravu

Pokud zjistíte, že o vás vedeme nepřesné, zastaralé nebo neúplné údaje, požádejte o jejich opravu nebo doplnění.
Jedná se o výpis údajů, které o vás vedeme, tzv. právo na přístup.

Požadovat výmaz

Výmaz musíme provést v případech, kdy bychom měli uložené osobní údaje po stanovené době uložení nebo neměli platný právní titul.
Výmaz nesmíme ze zákona provést v případech, kdy je zpracování prováděno z titulu Plnění smlouvy nebo Právní povinnosti.

Požadovat omezení zpracování

Toto se týká zpracování z titulu oprávněného zájmu. Vzhledem k tomu, že se jedná po přímý marketing, bude zpracování ukončeno ihned bez potřeby omezení.

Podat námitku proti zpracování

Podat námitku lze v případech, kdy je zpracování prováděno z titulu oprávněného zájmu.
Námitka proti zasílání obchodních sdělení bude vždy uznána.

Odvolat souhlas se zpracováním

To je možné v případech, kdy je zpracování prováděno na základě souhlasu. Pokud jste ke zpracování poskytli souhlas a odvoláte ho, bude zpracování ukončeno.

Požadovat výpis v přenositelném formátu

Výpis v přenositelném formátu můžete požadovat pouze v případech zpracování založených na právních titulech - plnění smlouvy a souhlasu.
Můžete požadovat vypsání pouze těch údajů, které jste nám předali a které vedeme v elektronické podobě a nemáte právo požadovat formát. Předáme vám je ve formátu XLS s pojmenovanými sloupci.

Podat námitku proti automatizovanému rozhodování

Neprovádíme žádná zpracování založená na automatizovaném rozhodování.

Podat stížnost na dozorový úřad

V případě, že bychom vám na vaši žádost do 1 měsíce neodpověděli, můžete podat stížnost na Úřad na ochranu osobních údajů.

5. Způsob výkonu práv

Pokud budete chtít uplatnit některé z těchto práv, můžete si to zajistit po přihlášení do zákaznické sekce na stránkách Moje údaje a Moje objednávky.

Zde jsou vaše osobní údaje včetně historie objednávek. Můžete si je vypsat, opravit a exportovat do přenositelného formátu. Zde můžete zadat i další požadavky ohledně osobních údajů.

Následně vám bude zasláno vyrozumění o výsledku požadavku a související materiály.

Úkony spojené s výkonem práv subjektů údajů jsou činěny bezplatně. Za požadavek na více než jednu kopii jsme oprávněni účtovat poplatek odpovídající administrativním nákladům.

Jsou-li však žádosti shledány jako zjevně nedůvodné nebo nepřiměřené, zejména proto, že se opakují, pak můžeme:

a) uložit přiměřený poplatek zohledňující administrativní náklady
b) odmítnout žádosti vyhovět.

V případě, že vzniknou pochyby o vaší totožnosti, jsme oprávněni vás požádat o poskytnutí dodatečných informací pro potvrzení totožnosti.

https://www.acra.cz/zasady-zpracovani-osobnich-udaju